Badanie jakości kształcenia | Wydział Medyczny - Kierunek Lekarski - Rzeszów

BADANIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA NA KIERUNKU LEKARSKIM


Ogólne wyniki oceny prowadzenia zajęć dydaktycznych przez nauczycieli akademickich kierunku lekarskiego w roku 2015 / 2016

Zagadnienia podlegające ocenie:

  1. Życzliwe podejście do studentów.
  2. Wyjaśnienie wątpliwości/ niejasności pojawiających się w trakcie zajęć.
  3. Wpływ zajęć na zdobycie wiedzy i umiejętności niezbędnych do końcowego zaliczenia przedmiotu.
  4. Rzetelne i sprawiedliwe ocenianie, zgodnie z podanymi wcześniej wymaganiami.
  5. Punktualność rozpoczynania zajęć.
  6. Prowadzenie zajęć w sposób umożliwiający zrozumienie materiału (dla Centrum Sportu i Rekreacji: Prowadzenie zajęć w sposób umożliwiający wykonywanie zadań ruchowych).
  7. Otwartość prowadzącego na pytania i dyskusje w trakcie zajęć.
  8. Merytoryczne przygotowanie do zajęć.
  9. Jasne określenie warunków zaliczenia przedmiotu.
  10. Inspirowanie studentów do samodzielnego myślenia (dla Centrum Sportu i Rekreacji: Inspirowanie studentów do aktywnego i zdrowego spędzania czasu wolnego).
  11. Dostępność prowadzącego dla studentów w godzinach dyżurów i konsultacji.

wykres_badanie-jakosci-ksztalcenia